četrtek, 31. december 2015

Moje knjige leta 2015

Sedemintrideset jih je bilo.
Le pet od njih so napisali domači pisatelji :( Sedem knjig sem prebrala v angleškem jeziku, tri v nemškem jeziku.
Pri klasikih kot sta Marcel Proust in Goethe se ne bom ustavljala. Moje hvale ne potrebujeta. Rada pa bi izpostavila naslednje:

Bolj kot leposlovje me je letos navdušila nefikcijska literatura. Dve knjigi sta bili enostavno odlični:

Domači leposlovni knjigi, ki zaslužita pozornost in uvrstitev med kandidate za kresnika:

Tuji leposlovni knjigi, ki še vedno odzvanjata v meni:
  • Marilynne Robinson: Lila - tretja knjiga o družini pastorja Johna Amesa. Ta se posveti pastorjevi drugi ženi - preprosti in hvaležni Lili, ki pa v sebi nosi tudi temne skrivnosti.
  • David Vann: Caribou Island - o življenju na Aljaski - lepi, a tudi negostoljubni deželi. Opisane so usode treh parov.

Letos sem odkrila tudi odlično nemško pisateljico. Njene knjige so poleg ostalega tudi idealne za učenje nemškega jezika.

Sicer pa - tukaj so vse moje knjige leta 2015, v vrstnem redu, kakor sem jih brala:
  1. Atul Gawande: Being Mortal (Medicine and What Matters in the End) 5/5
  2. Patrick Modiano: Ulica Boutiques obscures 3/5
  3. Mira Mihelič: Tujec v Emoni 3/5
  4. Dan Simmons: Hyperion  4/5
  5. Colleen McCullough: Pesem ptic trnovk 
  6. David Vann: Caribou Island 5/5 
  7. Thomas Hardy: Kratka epizoda 3/5 
  8. Gillian Flynn: Ni je več 2/5 
  9. Marilynne Robinson: Lila 5/5
  10. Johann Wolfgang von Goethe: Trpljenje mladega Wertherja 
  11. Neil MacGregor: Germany - Memories of a Nation 5/5
  12. Milan Kundera: Nesmrtnost 2/5
  13. Thomas Mann: Lotte v Weimarju 4/5
  14. Erich Maria Remarque: Na Zahodu nič novega 4/5
  15. Veronika Simoniti: Kameno seme 4.5/5
  16. Agatha Christie: Vija vaja ven 3/5
  17. Alma M. Karlin: Magične zgodbe starega Egipta 3/5 
  18. Aleksandra Kocmut: Prehajalec 4/5
  19. Marcel Proust: Svet Guermantskih 5/5
  20. Laila Lalami: The Moor's Account 4/5
  21. Mirko Kovač: Mesto v ogledalu 4/5
  22. Emmanuel: Zmagoslavje srca, Medjugorje v devetdesetih letih 
  23. Enes Karić: Pesmi divjih ptic 3/5 
  24. Yuval Noah Harari: Sapiens. Kratka zgodovina človeštva 4/5 
  25. Robert Galbraith: Sviloprejka 4/5 
  26. Jenny Erpenbeck: Srečišče 3/5
  27. Alina Bronsky: Baba Dunjas letzte Liebe 4/5
  28. Joseph Conrad: Zmaga 4/5
  29. Henning Mankell: Morilec brez obraza 4/5 
  30. Alina Bronsky: Scherbenpark 4/5
  31. Timur Vermes: Spet je tukaj 3/5
  32. Zoran Šteinbauer: Tri lune 
  33. John Ralston Saul: Mračni odkloni 3/5
  34. Meike Winnemuth: Veliki dobitek
  35. Isabel Allende: Hiša duhov 5/5
  36. Karl Ove Knausgård: Moj boj. 1. knjiga 4/5
  37. George Saunders: Deseti december

Vse, kar je slabo, z novim letom naj zbledi!
Vse, kar je dobro, naj za vekomaj ostane!
Vse, kar je lepo, naj raste in cveti!
Naj v miru nežno Vas objame!
(J.Menart)  
Srečno 2016!
In hvala, ker berete moj blog.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Komentarji so zaželeni:) in nemoderirani. Lahko so tudi anonimni;)